KAYIT YENİLEME İŞLEMLER

 

Enstitümüzün 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı  Bahar Yarıyılı kayıt yenilemeleri 04 – 10 Şubat 2019 tarihleri arasında yapılacaktır. Öğrenciler, 10 Şubat 2019 tarihine kadar http://obs.aku.edu.tr/oibs/ogrenci/login.aspx adresinden ders kayıtlarını yapacaklardır. Sisteme ilk defa giriş yapan öğrencilerin; kullanıcı adı Öğrenci Numaraları; Şifre ise T.C. Kimlik numarasının ilk 5 rakamıdır. 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı  Bahar Yarıyılı (dersler) 11 Şubat 2019’da başlayacaktır.

 

  1. Tezli Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri danışmanı ile birebir temas kurarak ders seçimi yapacaklardır.
  2. Tezsiz Yüksek Lisans (İş Güvenliği) öğrencileri Ders çerçeve programına (Aşağına belirtilen) uygun olmak koşuluyla ders seçimi yapacaklardır.
  3. İnternet ve Bilişim Teknolojileri Yönetimi (Uzaktan Öğretim) ile İş Güvenliği Anabilim Dalı Öğrencileri ders seçimi yaptıktan sonra ekranlarına tahakkuk eden ücreti Vakıfbank atm, internet bankacılığı ve şubelerinden öğrenci numaraları ile yatıracaklardır.
  4. Azami süresini geçiren ve ikinci yükseköğretim programı olarak Enstitümüze kayıt yaptıran öğrenciler, Vakıfbank atm, internet bankacılığı ve şubelerinden öğrenci numaraları ile ücretlerini yatırdıktan sonra ders kayıtlarını yapacaklardır.
  5. Öğrenci derslerini, ders çerçeve programına uygun olarak yapacaklardır.
  6. Tezli Yüksek Lisans ve Doktora programı öğrencileri; İlk döneminde 30 AKTS ders seçmeleri zorunludur. Diğer dönemlerde olan öğrenciler en az 30 en fazla 45 AKTS ders seçebilirler.
  7. Tezsiz Yüksek Lisans programı öğrencileri; 1. ve 2. döneminde 45 AKTS ders seçmeleri zorunludur. 3. dönem sonrasında AKTS sınır şartı aranmaz.

 

Not=

  1.  Dönem ders kayıtlarını yapan öğrenciler, AKTS sınırlarını aşmamak kaydıyla, başarısız olunan seçmeli derslerin ilgili yarıyılda açılmaması durumunda yerine farklı bir ders alabilirler. Bunun için Enstitümüz İnternet sayfasında bulunan “FB_YLDR-09 numaralı Başarısız Ders Tekrar Formu”nu doldurarak ekleriyle birlikte 22 Şubat 2019 tarihine kadar Enstitümüze ABD aracılığıyla talepte bulunmaları gerekmektedir.
  2. Ders dönemini bitirip henüz tez öneri formunu vermeyen veya tez konusu değiştirecek öğrencilerin; ilgili yarıyılın tez dönemlerinden sayılabilmesi için Enstitümüz İnternet sayfasında bulunan Tez Konusu Öneri veya Tez Konusu Değişiklik formunu doldurup ekleriyle birlikte 01 Mart 2019 tarihine kadar Enstitümüze ABD aracılığıyla talepte bulunmaları gerekmektedir.
  3. İlgili yarıyıl için öğrenci alımı yapan ABD’nın program kontenjanlarının %20 kadar Özel Öğrenci kontenjanları vardır. Özel Öğrenci başvuruları Enstitümüz İnternet sayfasında bulunan “FB_YLDR-02 numaralı Özel Öğrenci Statüsünde Ders Alma Formunu” doldurup ekleriyle birlikte 04-15 Şubat 2019 tarihleri arasında ABD’na talepte bulunmaları gerekmektedir. Talepleri kabul edilen öğrencilerin belgelerinin 15 Şubat 2019 tarihine kadar Enstitümüze ABD aracılığıyla ulaşması gerekmektedir.

 

* Danışman ataması yapılmayan öğrencilerin danışmanlık hizmetleri, ilgili Anabilim Dalı Başkanı tarafından yürütülecektir.

 

Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü

17 Ocak 2019, Perşembe 2174 kez görüntülendi